duminică, 12 aprilie 2009

Despre bateriile Durex si cum ma car eu...

am revenit:Dstiu ca nu va intereseaza dar eu va zic oricum:))incep cu povestirea mea cu bateriile durex:))
mi-am tras aparat nou de facut poze care merge numai cu Duracell si cum joi am facut toata ziua poze se terminasera...frumooos...ma duc eu la magazin sa cumpar baterii(pe drum imi amintisem o chestie haioasa cu durex) si incep:
eu:aveti baterii?
v:da! de care vrei?
eu: durex:))
tipa incepuse sa rada si cica ...duracell nu?
2.în seara asta ma car...plec in Franta! Bine..nu mai pot eu de Franta dar sunt aproape 2 saptamani plecata\:d/si + ca o sa fie super tare...stiu sigur.i-am cumparat Elsei,sora-sii et maica-sii cadouri...mi-e lene acum sa descarc pozele..poate mai tarziu..
3.Stiu ca unii se bucura ca plec(am)..cum a fi Cristina dar o sa revenim...mwhahahaha:))

ps: sa vezi tuuuuu

6 comentarii:

Geo spunea...

Distracţie plăcută şi Paşte Fericit..ă :))

Geo spunea...

Apropo.. ai o leapşă :))

Kiddie spunea...

Băăăăăăă !! Să îmi aduci ceva frumos din Franţa că te ... te :)) mă gândesc eu ce îţi fac.
Noh, cam târziu am trecut pe aici, oricum sunt sigură că te simţi foarte bine în Franţa.
Nu am uitat să mă gândesc la tine când sunt plictisită [ am avut ocazia, acum 5 minute :)) ] So anyway, să paşti fericită şi pe meleagurile French [ adică Paşte Fericit dom'le ]

:X

Kiddie spunea...

Ah da cât despre bateriile DUREX , a fost prea tare =]] =]] am râs de am murit :]] Bine, totuşi nu am murit :)) [ că dacă tot scriu aici, nu am avut cum să mor :)) ] A fost tare :)

julie spunea...

de omor de te zvant daca imi faci ceva..

elly spunea...

moaa eu dc nu am vaz si postarea asta:-?

nu0i nik

k iti acu de ea;)

xcum faza cu bateriile e prea tare!.:))

si c era asa amuzant legat de durex?> si dece te gandeai la durex?:-o

=))

iliiii:P