luni, 1 februarie 2010

what's new about me?

Nu prea multe. Un semestru terminat, nu am ramas la nimic, am avut si niste momente fun, a fost bine. Niste emotii la sfarsit cu ocazia declararii rezultatului acasa dar toti au reactionat bine.Si ''cu dragostea'' o duc mai bine decat anul trecut pe vremea asta , si cu starea mea generala, si cu sanatatea ( i think, adica simt ca am mai multa forta). Am o problema cu blogul pentru ca nu mai am butoanele de sus( ala cu poza, ala cu video , ala cu...) si habar am cum sa o rezolv. Ideea era sa scriu despre versuri celebre din melodii de inspiratie orientala ( A.k.a manele) dar cum nu pot scrie de la capat am renuntat.Asaaa..a, as fi vrut sa pun niste numere de telefon dar le-am pierdut cand mi-a zburat telefonul si a cazut sim-ul din el=)) Asta a fost buna! De obicei am grija de lucrurile mele( o daaaa ) dar acum am avut o PLACEREEEE sa il vad cum se dezmembreaza ( care le cu psihologia sa imi zica si mie cum se numeste asta). In rest, ninge de 2 luni( mai putin in perioada cu - 30 de garde la 9 dimineata) si nu mai suport!! Am mancat zapada pentru 2 ani de la 4 sate=)) (exagerez, oarecum) si am degerat . Deci vreau vara , vreau caldura , vreau vacanta!!!

4 comentarii:

elly spunea...

st intru totul de acord cu cererea verii:Xx:x

chestia cu telu`crek inseamna k ai tendintze criminale>:) :))

iar faza cu manelele e de la conversatzia noastra de zilele astea?:))

julie spunea...

hai maa:)) nu am vrut sa moara o:)
si faza cu manelele nu e numai de la conversatie dar a ajutat si asta:))

Iulia I. spunea...

Nu-ti mai maltrata, draga, telefonul :)))) o sa te denunte la protectia telefoanelor :>

julie spunea...

dar vai, sa indrazneasca numai si o sa fie pedepsit tot restul vietii:))