joi, 11 februarie 2010

Leapsa( sau e prea greu sa gandesti)

Dupa o maaare portie de ras cu profu' de engleza si ale lui amintiri din primii ani de munca mi-a venit chef sa scriu. Dar ce? Parca mai erau cateva idei dar...care erau alea? Soo ...cel mai bine e sa pun o leapsa luata de la el ( imi pare rau ca nu imi amintesc numele:D).



1.Cum te simti azi?
Justin Tymberlake- What Goes Around Comes Around

2.Vei ajunge departe in viata?
Gloria Gaynor- I Will Survive

3.Cum te vad prietenii tai?
Dalma-Love Was Never Her Friend ( ba , sa-mi bag ce am nimerit cu asta
J))

4.Te vei casatori vreodata?
Compact-Fata din Vis

5.Care e tema preferata a celui mai bun prieten?
Kelly Clarkson- Behind These Hazel Eyes

6.Care e povestea vietii tale?
Acustic feat. Expresiv-Te Astept Sa Revii

7.Cum era in liceu?
BB Brunes- Blonde Comme Moi

8.Cum poti avansa in viata?
Alex-Ce N-as Da

9.Care e cel mai fain lucru la prietenii tai?
Alicia Keys- No One

10.Ce se preconizeaza pentru weekend?
Guess Who- Special

11.Ce cantec te descrie cel mai bine?
Adda feat. Teasta- Piesa pentru ea

12.Dar pe bunicii tai?
Nelly Furtado-All The Good Things

13.Cum iti merge in viata?
Stray Cats- Stray cut strut

14.Ce melodie iti va canta la inmormantare?
Alanis Morissette- Ironic( deci vai=)))

15.Cum te vede restul lumii?
Smiley feat Cheloo- Plec pe marte ( eu sunt plecata de mult)

16.Vei avea o viata fericita?
PCD-Stick With You

17.Ce cred prietenii cu adevarat despre tine?
Lady Gaga-Money Honey ( don’t ask)

18.Sunt persoane care te doresc in secret?
Jojo-Too Little Too Late

19.Cum sa ma fericesc singur?
BEP-Don’t Lie

20.Ce ar trebui sa faci cu viata ta?
Alicia Keys- Fallin’

Trebuie sa specific faptul ca eu nu prea folosesc Winamp-ul si ca nu prea am muzica in calculator:)

5 comentarii:

Grațiela spunea...

Piesa pentru ea :>

Mitza_003 spunea...

Imi place descrierea blogului... ;))

elly spunea...

aia de la bunici e tare:X:))

julie spunea...

a..:)))

Mitza_003 spunea...

Julie draga, ai castigat o licenta software la un concurs hostat la mine pe blog. Imi poti da mesaj pe profilul meu cu adresa ta, sau sa imi dai add pe Yahoo! Messenger sa iti pot da premiul? Numai bine. Cheerz!!!