vineri, 5 februarie 2010

ritmuri orientale


Cu totii stim refrene celebre din melodiile mult prea ascultate pe strada sau in discotecile de la caminul cultural . Insa unele sunt intiparite in memorie si raman acolo muult , dar mult timp .
De exemplu:
  • de ce ma minti, de ce ma minti?- asta ( vorba elenei) e un fel de imn
  • dusmanii imi poarta pica/ da’ n-au valoarea mea- pe asta o folosesc chiar si eu atunci cand dusmanii chiar imi poarta picaJ)
  • ah ce le dai , ce le dai, ce le dai/ ce bine le dai , ce le dai, ce le dai- pam-pam
  • na na na te-am ales dintr-o planeta de femei- unde e frate planeta aia de femei??:))
  • megma megam/ taci si hai- asta e…mondiala sa zic asaJ)

si acum de la Yli$or ko$tyts@ de ( n-am heuro pe tastatura) pork cea mai cea: salam tza raggaeton tza tza tza tza…fara numaaarJ)
Acum sa nu imi zica  mie cineva ca nu stie nici macar un vers , ca zau nu il cred. La urma urmei sunt atat de amuzante:)) ar fi grav sa nu le bagi in seama. E destul de dragut sa dai 5 minute pe taraf sa vezi o gradina zoo scapata de sub control. Dar nu mai mult de 5 minute ca devine obositor...
Asadar, mai stie cineva alte versuri?

2 comentarii:

elly spunea...

iatza meah se termina la tineee iliticOOo:X :)) pt k tu esti locu`unu`numai unu`:X

=))))))))))

elly spunea...

viatza*