duminică, 10 ianuarie 2010

despre consateni

Ii iubesc! ei E viata mea..si vorbesc serios. deci sa incep cu inceputul..eu credeam ca sunt genul nestiuta de oameni , ca pot trece neobservata prin sat fara sa ma observe cineva. dar cica nu se poate , frate! ieri m-am vazut cu un tip , un amic. ne-am plimbat pe acolo in 3. deci nu noi 2. eram 3. deci puteau fi 3 combinatii: eu cu el ,el cu ea sau eu cu ea( sunt normala, zic asa ipotetic). dar nu , eu am fost sigur cu el, de fapt saptamana viitoare ma si marit! acum , na, nu mai pot eu de gura lumii dar l-au sunat pe bro. si aici faza amuzanta:))pe asta il sunasera vreo 4 baietei a la Peretu ( fitza frate nu jucarie) in timp ce el era cu prietena lui sa-i spuna ca soc! sunt cu un baiat!:O:O asta era ceva gen: bine maaa.. sincer nu ma asteptam , pa. apoi altul: bai , sorta e cu unu. bro: da ma stiu, eu cu unu acasa. ala e tata:P altul 2: bai , sorta are prieten!!! bro: ai ma, macar nu e lesbi! altul 3: bai , sorta are prieten. ii spun lui taica-tu? bro: baaaa, are voie. mai vorbiti si voi intre voi nu ma mai sunati. altul 4: ba , pot sa ma duc sa o iau si pe sorta afara? bro: ba daca vrei sa te certi cu ea spune-i altul 4: pai o lasi? bro: n-are sef prietene! asadar, dragii mei, SA MA MAI SCUTIT CA NU SUNT TINUTA IN CASA SI NU E NEVOIE SA LE SPUNETI VOI CA AM SI EU GURA! SI DACA VRETI SA AFLATI CEVA DESPRE MINE SA STITI CA AM NUMAR DE TELEFON SI ID DE MESS SI LA URMA URMEI STITI UNDE STAU;)

8 comentarii:

Grațiela spunea...

Initial am fost confuza dar m-am prins pana la urma :))... deh' lumea vbeste ca n-are ce face :D

elly spunea...

funny astia de la voi de pe meleaguri :)) se vede k nu E ,,bizi'':d

julie spunea...

da ma...sa le dau ceva de facut? am cizmele murdare=)))

elly spunea...

ce mijto e poza :X:XXx

elly spunea...

nik nou?:-/

Madalin spunea...

eşti din peretu?

Tavi spunea...

Probleme existentiale,ce mama dracu`...

julie spunea...

:)