joi, 13 mai 2010

post de teza

chiar acum ma aflu in timpul orei de latina , ora in care se presupune ca dau teza dar cum am scris-o de acasa ma cam plictisesc.
  Acest post o sa fie un fel de jurnal de la fata locului :) De exemplu , putin mai devreme Cristina a propus sa scriem prostii toata ora : Bogdaneeeel=)) Apoi profa incercand sa gaseasca un subiect de referat pentru a doua nota ne-a sfatuit sa scriem despre : da! . Oh yes:)) Imi mai si suna telefonul din cand in cand , Adriana incearca sa isi convinga parintii ca trebuie sa ramana in oras , Miki ne spune ca maine se va imbraca in rochie , Gurita deseneaza. Profa ne povesteste cum Ramona Badesscu s-a catarat ca o maimuta pana in varful palmierului:)) Acum se cauta savanti romani:))
cica profa: cine a descoperit insulina?
noi: aaa..
profa:e unu cu p..=))
Vai ce ma plictisesc:((
Profa vrea sa facem un talk show unde sa spunem fiecare o solutie pentru a iesi din criza:)) Eu n-am frate idei:))Mi-as baga castile in urechi dar imi e ca se prinde profa de teza:))
Gata , done it:D Am dus foaia . Acum ma bag la muzica .
va puuuuup=))

ps: chestia aia a fost marti dar pierdusem foaia:D

4 comentarii:

Anonim spunea...

=)))))))))))))))))))
da mă, auzi și tu mi-a dat 9 pt. teza aia perfectă.... :|

elly spunea...

nu steti singurii =)) :-$

julie spunea...

@ ram- si mie tot 9 :))
!elly- ma simteam atat de bneeeeeeeeee:))

Bogdan Epureanu spunea...

Uite ca a ajuns si la tine spammerul de Vlad. :))