luni, 21 septembrie 2009

Ciorba de fasole

Am revenit. Am un ochi la televizor,pe Travel&Living evident, acum e Miami Ink. Imi plac tipii astia, imi place tot ce e pe T&L. Ma gandeam intr-o zi cum ar fi sa fac eu parte din familia Gosellin, cat de greu le e probabil parintilor dar si copiilor.Eu am zis ca nu as suporta sa am o sora dar daca as avea in 2 de aceiasi varsta cu mine si altele 2 mai mari?
 Zilele astea am avut o gramada de idei dar niciun chef sa le pun in practica. Nu ma simt in stare sa scriu mai mult de cateva fraze desi stau la fel d emult timp ca in vacanta in fata monitorului. Ma simt ca o leguma.Poate din cauza ca in una din zilele saptamanii trecute m-am dat cu tzeasta de banca din cauza plictiselii, in alta zi am inceput sa plang din acelasi motiv si sambata am zacut.Deci am avut niste zile de cacao .
 Imi e sincer dor de iubitele zilede vara,de perioada dinainte de ziua mea si cea de dupa,mi-e dor de luna petrecuta la Constanta,mi-e dor sa rad!

4 comentarii:

Grațiela spunea...

Ehei... si mie mi-e dor de... (intr-un cuvant ce ai spus tu): vacanta. Care? De vara. In fine, sunt adormita nu ma baga in seama...

Faza cu ciorba de fasole nu o inteleg dar am mancat una la pranz. Intrebarea inteligenta: ce fel de fasole? :>

julie spunea...

ciorba de fasole adica nimic in scris:)
fasole...alba:D

Iulia I. spunea...

Mi-e dor de vara de ciocolata :))
Imi pare rau pentru capul tau ...nu-l mai tortura, nu merita :)
Mai bine sugruma o musca sau arunca cu hartii in pitipoanca clasei :)

julie spunea...

ah..la asta nu ma gandisem:D:))
singurul mod de a o tortura e sa-i zic de tatal ei:D