miercuri, 21 octombrie 2009

despre cei 3

o sa incep cu primul. de fapt nu stiu care sa fie primul. oricum nu o sa le zic numele pentru simplul motiv ca ...mai citeste lumea blogul asta:D deci primul sa zicem ca e cel de acum vreo 2 luni. ne-am intalnit la ziua unui tip. am dansat putin impreuna si...paf! m-am simtit genial:) apoi am continuat sa il intreb tot felul de chestii ...el nu e prea vorbaret. am iesit de cateva ori sa vorbim si mie nu-mi mai trece...
al doilea e... e tot de 19 ani ( am o problema cu varsta asta). mi-a facut cunostiinta cu el o prietena , Mada. el e special...e mult mai adult decat ceilalti si...si e barman:) el e unul din aceia care te face sa razi dar nu e clovnul grupului. e my special boy!
 al treilea e...primul! adica suntem prieteni de muuuuult dar m-a ''parasit'' acum vreo 2 ani.el e ...arogant. adorabil de arogant.

nu trebuie sa ziceti nimic. am simtit doar nevoia sa-mi scriu gandurile:)

6 comentarii:

Adi spunea...

Si eu am 19 ani :-"

julie spunea...

dragut:))

Adi spunea...

^__^

julie spunea...

*__*

Adi spunea...

Ce discutie ... interesanta. Hm.

julie spunea...

asa zic zi eu;)