duminică, 4 octombrie 2009

din nou

eh...este din nou inceputul lunii.deja a 2 a luna de toamna si...culmea e ca se simte.Toti ''oamenii vremii'' se crizau pana acum cateva zile ca vaiiii o sa murim de cald pana in decembrie si o sa ninga abia in iunie:-s Ei bine...imediat ce a zis dragul nostru Busu cum o sa fie vremea,cum a inceput frigul si...si in mod normal e o bucurie pentru mine sa fie frig toamna dar am plecat frate la nunta in rochie:) De ce ma bucur de frig? Simplu,daca incepe frigul devreme inseamna ca e macar o mica sansa sa ninga :D Asadar  am de gand sa ma duc in Anglia chit ca aia sunt cam disperati, macar sa stiu si eu cum sa ma imbrac:D

5 comentarii:

Grațiela spunea...

:))) ... mie nu imi place frigul. Vreau sa ninga dar...sa fie cald:)) desi pe urma se transforma in ciorofleasca.

The Fat One spunea...

Habar n-ai cât te invidiez pentru simplul fapt că mergi în Anglia...

julie spunea...

hohooo ca nu ma duc acum;) am de gand ca in viata asta sa ma duc;)sau poate viata viitoare:))

Anonim spunea...

Vaaaaaai...ca eu am dormit o nopate cu geamul deschis iar a doua zi dimineata m-am trezit dansand breakdance.

Kiddie spunea...

... Măcar să ştii cu ce să te îmbraci :))...