vineri, 9 octombrie 2009

Nenii

Am un frate,Bogdan, cu 9 ani 3 luni si 20 de zile mai mare decat mine. Cand eram mica ma obliga sa ii zic neni :D Si i-am zis fiindca si el zicea altora si eram mandra de el. Plus ca el ma cara in spate cand eram mica,el mi-a legat caruciorul de un magar si mi-a dat drumul, el a vrut sa ma ridice in pat muscandu-ma de fund si acum am semn:D Deci am un mare respect pentru el, Acuuum problema tuturor e ca eu am 16 ani,el 25 si eu ii tot zic neni. Pana si el a zis ca as putea renunta la chestia asta si i-am zis bro dar nu a tinut prea mult si m-am intors la neni, iar de Bogdan nici nu se pune problema.
 Apoi i-am zis neni unui vecin fiindca ii zicea si neni :D M-am simtit mandra doar ca tipul se uita cam ciudat la mine, am renuntat.
deci, e rau sa ii zic inca neni?:)

5 comentarii:

The Fat One spunea...

Eu zic că nu e rău, pentru că marea majoritate a fraţilor/surorilor îşi pun porecle... De exemplu: eu îi zic la frăţioru' "şobo" încă de când aveam vreo 9 ani :))

Kiddie spunea...

Frate, de ce să nu fie OK ? Părerea mea e că e super ok. I mean, dacă aşa te-ai obişnuit să îi spui continuă să îi spui aşa până... până, pentru tot restul vieţii :]]. Dacă tot el te-a pus să îl numeşti aşa, fă-o până la capăt.
Dacă simţi că nu i se mai potriveşte şi te deranjează să îi spui aşa, nu îi mai spune aşa. Dar oricum ar fi nu mi se pare greşit.

BTW , am o singură întrebare :]] cu câte ore e mai mare ca tine? :]] :]] .

julie spunea...

unguru@ el imi zice ''pitzi'' de muuult, prefer sobo :D
kid@ aproape 15 dupa ce zice mama:D

Roby spunea...

Ungure, cred ca nu exista frate mai mare care sa nu ii fii pus porecla la cel mic Sobo,Sobi sau Sobolan :))

julie spunea...

noroc ca sunt fata:))