joi, 26 noiembrie 2009

viata de liceu





Despre viata
mea de liceu….e naspa! E naspa rau! La scoala plictiseala naibii , cu cele ‘’mai
perfecte’’ colege, cu probleme existentiale datorate varstei evident, cu
probleme cu parintii care iti omoara frate viata sociala , cu sentimentul de :
sunt o pustoaica neinteleasa…ma rog. As fi vrut sa fiu genul ca isi baga
picioarele si face orice ii trece prin cap , san nu ma sinchisesc sa iau note
bune , sa nu ma gandesc la viitor si sa traiesc mai viu prezentul dar … sunt
altfel.




Dar astazi
, vorbind cu el mi-am dat seama ca nu sunt asa de neincrezatoare si
nesociabila.Apoi mi-au trecut prin minte toate momentele geniale cu Andra , Cristina
sau cu Cezi.Pastrez conversatiile tinute cu Andra in timpul orelor dar si pe cele
avute pe mess.Tin in minte escapadele la XXL , certurile din clasa dar si
momentele dragute.Pastrez cadourile primite si pozele. Astept mereu o noua
sansa de a mai merge la Cristina acasa pentru ca unde suntem noi 3 e si
distractie. Ador sa le zic celeorlalti ca daca nu am fi noi ar fi ca la
inmormantare in clasa…si sa ii tachinez. Iubesc sa-mi fac planuri pe care
uneori sa nu le respect, vreau ‘’sa ma dau in spectacol ‘’ zilnic pentru ca
doar la aceasta varsta pot.Vreau sa am mai des curajul sa ies din casa aici ,
cu el
JVreau sa tin cont de motto-ul
izbirii mele frontale: nu respecta toate regulile pentru ca pierzi toata
distractia’’. Tin sa ascult mai multa muzica vesela si plina de energie ca asa
sa fiu si eu vesela si ‘’nebuna’’. Vreau sa continui sa iubesc si sa traiesc
pana …pana la nemurire.




4 comentarii:

Anonim spunea...

Stii ce greu e sa te distrezi fara bani?
Se poate si fara, dar pana te convingi ca e adevarat ai de trecut prin niste clipe "dureroase". :))

blogul meu spunea...

Buna ziua ,

Va intereseaza un link exchange cu http://www.jocurias.com ?
In schimbul unui link pe site-ul dvs, eu va adaug un link pe http://blogjocuri.wordpress.com .

Link : http://www.jocurias.com
Titlu : jocuri cu motociclete
Descriere : jocuri cu motociclete

sau

Jocuri cu motociclete

Astept un raspuns, fie pozitiv, fie negativ.
Daca sunteti de acord , va rog sa imi trimiteti titlul site-ului si link-ul site-ului dvs , pt a-l adauga. ( catalin.timofte7@gmail.com )

Multumesc,

O zi buna !

Anonim spunea...

mi-e clar, esti emo :))

julie spunea...

serios? nu prea cred..