luni, 7 decembrie 2009

d'ooh

farst ov ol vreau si eu o amarata de tema pentru lg ks360 ( stiu ca e imposibil , nu-mi spune ) dar macar incerc. zau , m-am saturat deja. Pe cel vechi aveam mai multe:)) 2 la rand vreau zapada pe blog. De ce pe wp sa fie? si daca e ( nah , eu sunt moartea tehnologiei si nu vreau sa afle lumea ca am blog) vreau sa aflu si eu cum fac sa apara pe aici .Adica gen: e un buton acolo , apoi dai next , mai e un buton mai sus , unul mai jos... 3 la rand vreau sa zic de bro ca m-a facut pentru prima data de ras. Ma gandesc sa-i pun ceva in mancare sau poate sa ii pun perna pe fata.. si, ascult Guess Who :O:O. da stiu , am luat-o rau pe aratura... si si si maine ma duc sa ii cumpar cadou prietenei mele secrete din clasa , va explic maine care e faza si si si miercuri o sa primesc o frumusete de cadou surpriza. Desi eu am facut o intreaga lista cu ce vreau:P

Niciun comentariu: