joi, 10 decembrie 2009

ei bineee

gata scoala! Am luat neoficial vacanta:) E bine si asa . Ieri am primit o pusculita portocalieeee in forma de peste de la Denisa . Ea e fata aia mica si blonda din banca a 2 a , stiti voi , aia care nu se ridica decat atunci cand pleaca:)Dar asta nu conteaza. Din nou au reusit sa-mi faca surpriza. Eu sunt buna la casa omului fiindca nu ma prind niciodata:) Pe cand Andraaa , ei bine ea zice ca si-a data seama de la inceput dar eu nu o cred. Cel mai probabil si-a dat seama atunci cand eu m-am oprit din discutia pe acre o aveam cu Ramona atunci cand a ajuns ea.I-am cumparat o lumanare ( evident) albastra pentru ca are camera albastra si pentru ca ii plac lumanarile. Stiu ca tu ai nevoie de casete pentru biju dar ti-am mai dat 3 anul asta!!! o sa faci colectie de la mine pana murim:))Eh.. deocamdata imi e lene cu pozele pentru ca abia m-am trezit dar o sa revenim ( eu si pozele).

Niciun comentariu: