marți, 22 decembrie 2009

revolutia

Pentru ca tot e perioada , stiti voi , cei 20 de ani trecuti zic ca e bine sa scriu si eu un cuvant doua despre cele intamplate atunci desiii eu nu am de unde sa stiu exact cum fuse treaba.Apropo , de ce sa vorbim in fiecare an despre asta? Adica , de ce doar in perioada asta vorbim? Eu cred ca e mai ok sa zici in fiecare zi :uite frate , azi era ziua lu’ x care a murit in revolutie’’. Da stiu , e o chestie nationala da’ nu stiu daca ne amintim de fiecare data cand trebuie.Si e rau. Staii…ce vroiam eu sa zic e totusi altceva da’ am dat-o in schimbarile sistemului pe care nu le pot comenta pentru caaa ia ghici: nu cunosc celalalt sistem soo , faza e ca vroiam sa zic ca ar trebui sa se termine odata cu euforia asta cu libertatea si stuff. Adica ok , suntem liberi , putem sa stam in fundu’ gol unde vrem noi , putem sa facem ce-cand-unde vrem da’ gataaa! Suntem liberi de 20 de ani! Acu’ hai la munca in pana mea! Gata , poti sa cumperi carne la 4 dimineata , poti sa mananci cate paine te tine , poti sa faci avorturi pana nu mai poti , poti sa iti dai foc , poti , poti , poti! Acu’ treci la munca bai ! Nu mai pune mana peste tot ca zau…nu-ti mai trebuie frigideru full ca nu mai vine foametea! Multumesc! * vai…nici nu-mi vine sa cred cata lume ma iubeste dupa postul asta de jos:X:X zau ca nu ma asteptam bine…nu va cred da tot aia ** a nins , a nins , a nins!!! Avem zapada si frig si soric:X:X sunt fericitaaaaaa

7 comentarii:

Sandra. spunea...

Julie, gândeşte pozitiv. Poate că nu se va întâmpla asta. Şi şi dacă se întâmplă să încerci să accepţi ideea aşa cum e ea..să nu complici greul. :)Acest greu trece după un timp. ( fac referire la acel comment).

julie spunea...

asta e imposibilul. e situatia perfecta...

Anonim spunea...

libertatea nu e asemenea anarhiei, adica sa facem cu totii ceea ce ne dorim. libertea e intodeauna o setare, un compromis, o suma a ceea ce as putea face cu ceea ce pot face. libertea este ca si adevarul, tindem spre ea dar niciodata nu o putem avea, pe deplin, nu fara lupta, fara zbateri si fara gandire progresiva. revolutia nu a fost impotriva sistemelor ci a fost pentru om, pentru descatusarea propiilor energii roase de cei din rasarit, a fost o eliberare de energie a propiei natiuni si, nu in ultimul rand o izbucnire a adevaratelor valori ingropate aproape definitiv de catre o gandire bolnava...una rosie.

julie spunea...

cam asta am zis si eu dar in mai putine cuvinte:)

elly spunea...

dap:> ar treb sa isi puna multi mintea si mana la munca si sa nu se mai planga de criza:-@

elly spunea...

p.s. eu tot t ube:X

julie spunea...

stiu , si eu:)