sâmbătă, 12 decembrie 2009

ningeeeee

in sfarsit ninge la Peretu:) Nu stiu daca si la Alexandria pentru ca inca nu am ajuns dar sunt sigura ca da si e minunaaaaaat:) M-am trezit la 11.30 din cauza telefonului primit de la Oana aia mica legat de niste probleme de gradul 1 ( pe naiba , nu-si mai gasea nu stiu ce catalog), apoi mama a venit la mine in camera si m-a intrebat daca vreau sa-mi deschida draperiile ''sa vad ceva frumos'' si fara sa astepte raspunsul meu mi-a luminat camera si mi-a aratat tufisul alb de acum din curte. Desi ninge incontinu nu e zapada pe jos poate pentru ca era apa de la ploaie:) daaar viitorul suna bine. Si e mai bine ca nu e zapada pentru ca am scapat de bataie:D va iubesc pe toti:))

5 comentarii:

Claudia spunea...

La mine a nins toata noaptea, si inca ningea cand a fost facuta poza aia, deci da, zapada aia e de acum (: .

P.S: inca ninge.

P.S.2. Si noi te iubim;;) >:D<

Mr. Mathers spunea...

Frumos blog,tine-o tot asa!

Sandra. spunea...

Haaaa, şi la noi in Maramureş ninge.
Frumos postul.
Şi noi te iubim :)))

Anonim spunea...

Hai, si noi te iubim. :))

Anonim spunea...

Daca doriti sa facem link exchange cu siteul www.makeverything.com si www.wowjocuri.ro sectiunea "Parteneri",eu va adaug blogul in cele 2 siteuri in schimbul adaugari pe siteul dumneavoastra a linkului www.wowjocuri.ro cu titlul "jocuri online"

P.S daca sunteti de acord cu link exchange-ul va rog sa imi trimiteti si numele siteului dumneavoastra cu titlul cu care vreti sa fie adaugat

Multumesc
costel_box@yahoo.com