joi, 25 martie 2010

happy b'day!!!!!!!!

Azi implineste asta micu ' 1 anisor! Exact acum un an , intr-o zi de miercuri , vorbeam cu Anc's despre cum ne-am face noi blog. Si ne-am hotarat sa punem planul in aplicare de cum ajungem acasa , doar ca eu am fost mai hotarata iar ea inca se mai gandeste probabil.Tin minte ca in primul meu post am zis ca vreau sa ii dau niste lepse...In fine, De atunci mi-am facut o gramada de prieteni cum ar fi Unguru'  , Chuy , Mitza ,Verdeata, sau Iulia . Am reusit si sa imi aduc o colega in ''lumea bloggerilor'' , pe Ramonel moaca de copchil . Dupa ceva vreme am inceput sa citesc si blog-uri cunoscute :Mihai Bendeac , Cabral ,VisUrat ,Tvdece si desigur Mircea Badea.
Pentru anul viitor imi doresc sa cresc mare , sa imi fac de 2 ori mai multi prieteni , sa nu imi mai fie asa de lene si nici asa de rau , sa imi pun toate ideile in randuri si sa nu le mai pierd.Mai vrea sa am mai mult timp sa citesc bloguri deja ''asezate'' si sa intru in contact cu autorii lor.
 
ps: Ii uitasem pe Bad pitzy si Coca Boss  :)
pps: felicitarile , masa si dansul se tin pe id-ul meu =))

9 comentarii:

Grațiela spunea...

\:D/ <:-P!!! La multi ani in lumea blogger!!!! <:-P

The Fat One spunea...

Sa-ti traiasca >:D<

Anonim spunea...

La mulţi ani , băi ! :X

Dhyd spunea...

la multi ani ma, astia mici' ! va puup :))

julie spunea...

Multumim Multumim Multumim Multumim!

Alexandra-Ioana Bohan spunea...

Draga mea, să creşti mare şi să scrii de cel puţin încă de două ori pe cât ai scris în primul an! La mulţi ani!>:D<

Chuy spunea...

sa zic la multi ani? :-??... as putea...deci totusi "La Multi Ani", spor in ceea ce faci Ili :)

Alle spunea...

Iiii, multi inainte!

elly spunea...

LMA! :D