marți, 23 martie 2010

temperament

Tipul de temperament care se potriveste cel mai bine personalitatii mele este cel sangvinic.Sunt o persoana extrovertita, uneori instabila emotional ca orice om de altfel.Cred ca este normal sa am atat stari de fricire cat si de tristete.Energia mea ii ''imbolnaveste'' pe ceilalti dar pot fi adusa foarte usor intr-o stare generala proasta atunci cand cei de langa mine se simt rau.In general sunt voioasa , vesela. Pentru ca sunt mica de statura simt de multe ori nevoia sa gesticulez.Astfel ma simt auzita , inteleasa si alaturi de mimica simt sensul cuvintelor mai bine definit. Inca de cand eram mai mica am fost inconjurata de oameni straini si copiii de varsta mea , fapt ce m-a ajutat cu limbajul si comunicarea.Astfel nu am probleme in a-mi face cunostinte noi si nici in a socializa.Sunt optimista si mereu in cautare de ceva nou pentru ca ma plictisesc repede de orice.Sunt foarte rasfatata si obraznica uneori , mai ales cu familia. Cateodata am tendinta sa vorbesc foarte mult si sa devin obositoare. Imi place sa fiu in centru atentiei deoarece cred ca am multe lucruri de spus , dar si pentru ca simt nevoia sa vorbesc des cu cei apropiati. In relatie cu cei mai putin apropiati sunt sacaitoare si imi place s ale scot in evidenta defectele. Nu am logica la lucru ci sunt oarecum haotica.Sunt foarte suparacioasa desi imi place sa glumesc. Tind sa ii tin aproape pe cei mai slabi decat mine pentru ca ii pot manipula mai usor. Imi place sa fiu vocea din spate uneori , atunci cand nu sunt sigura de un lucru dar vreau totusi sa il incerc.In relatiile sentimentale sunt nestatornica si uneori am impreasia ca tin la mai multe persoane in acelasi fel si cu aceiasi intensitate.

3 comentarii:

Grațiela spunea...

Tipic rac:>

Anonim spunea...

;;) răcușor, sau drăcușor, da` ți se potrivește. Sau mi se pare.

julie spunea...

ba si ce m-a ghicit aia =))