luni, 1 martie 2010

perle reloaded


Because perle # 1 a avut succes venim si cu perle # 2 , nu de alta dar ca sa avem o continuitate pentru ca vor mai fi si alte variante ( ce mai gagica , ce bucaticaaaaa) =))

So era 10 b la ora de geografie. Lume plictisita , Cristina Mira era (probabil ) singura concentrata , hai sa zicem si prima banca de la fereastra. Asa , cezar cu vesnica lui problema  datorata cica profei ( stiti voi , problema aia…) si noi cu chef de ras. Ajunsesem pe la nu stiu ce materiale de constructii si profa intreaba cum se obtine marmura. Toti se gandeau , incercau , ah..parca isi aminteau cand cezar zice incet dar cat sa aud eu :’’se fierbe’’. Pe mine ma bufneste rasu’ si zic putin mai tare ( din cauza rasului) :’’se fierbe!’’. Ok , toti erau pe jos de ras si ma intrebau cum am putut sa zic asa ceva.:)) profa zambeste putin ( dar nu prea mult) si continua despre argila ca despre marmura s-a rezolvat.
Profa:’’ si la ce se foloseste argila?’’
Eu dupa un moment de gandire intensa : la reumatism?=)))

Din seria ‘’ de la diri adunate’’:’’ tre’ sa aveti simtu limbi!!’’
Sau catre cezi :’’ ma maidanezule!=))

Profa noastra de franceza e o doamna foarte..expresivaJ) si uneori seamana cu Virinel :D .Obisnuieste sa ne puna porecle gen: la tante , chouchou ( me ) sau :’’tu zapacita simpatica ce esti’’ ( Andra). Si mai trebuie sa zic ca doamna Maxim ( am zis) crede ca toate cuvintele din romana provin din franceza , adica avem si noi lingurision, furculision…ah, si profa ne zice zilnic: sa mergeti sa vedeti Roma , sa mergeti sa vedeti Paris , sa mergeti sa vedeti Khjgjydgckw , MERGETI SI VEDETI LUMEA!!!  Si noi suntem gen: ah , acu’ sau mai tarziu?


O zi de luni sau joi , o alta ora plictisitoare de fizica venea. Ne pregateam emotional pentru ora de cascat profesionist cand ne-am dat seama ca proful intarzie. In mod sigur ceva se intamplase, ceva ce trebuia descoperit la timp pentru ca altfel era posibil ca lumea sa fie spulberata. Dar spre fericrea noastra usa s-a deschis si ‘’tudorica’’ a intrat.
Ramona: domn professor daca mai intarziati nu mai vorbesc cu dumneavoastra’’
Proful: haha, sa te vad ca tu nu poti sa taciJ)’’
Noi: K
Tot la o ora de fizica vine Adriana grabita , dupa ce intarziase  cam 30 de minute probabil , saluta proful  , se aseaza in banca , rasufla usurata ca a ajuns , se gandeste la ceva 2 fractiuni de secunda si exclama:’’ state stateeeeeeee’’! da , noi nici nu am rasJ))

Si acum Cristinaaaaa , pai ce , credeai ca scapi? Dupa ce se certase ‘’ca la usa cortului’’ si dupa ce ii spusese niste chestii verde in fata unei doamne , intra Cristina in clasa infipta , decisa iremediabil sa se aseze in banca si probabil vazand negru in fata ochilor (zic asta pentru ca nu a vazut ca incepusem ora si ca proful e in clasa). Insa la jumatatea drumului datorita privirilor noastre se intoare spre tabla si zise pe un ton militaresc: BUNA ZIUA DOMN PROFESOR!
La care proful ii raspunse calm : ‘’buna  ziua , cristina! S-a intamplat ceva?’’

Vineri dimineata la ora de romana au fost cele mai multe perle pe metru patrat. Noi era adormiti si satui de viata asta dura , dupa ce de la prima ora cam chiulisem. Profa de romana se chinuia sa ne faca sa scriem sau sa raspundem la cateva intrebari. Noi cu capetele pe banci cand profa , nervoasa oarecum incepe sa ne imite si asezandu-se cu capul pe catedra zicea:’’ asa se sta , ma? Asa se sta? Pai ce ar fi sa stam toti asa? Noi ne trezim brusc si o auzim: ‘’hai baieti! Sa va aud! Dinu , ti-a placut cartea? Ia povesteste!’
Dinu: maitreyi se culca cu ala…si daca se iubeau asa de mult nu se marita cu floraru’’
Profa: vai! Cum , ma? Ia spune tu , Stefan!
Steve: dupa ce maitreyi s-a daruit floraruluiJ)
Profa: Sunteti obsedati de florar! Perversilor! Asta a fost o dragoste cu nabadai…
Apoi profa a inceput sa predea , si a predate cam repede asa ca Miki a inteles :’’ un personaj lichid’’, si a si repetat asta’’J)

Ah , si la o ora de religie avea de invatat poruncile sau fericirile sau orice are 10 puncte. Spun unii cateva (normal toti de la 1 ca pe asta o stiau cel mai bine) cand Johnny Popa se ridica si zice gesticuland salbatic: EU SUNT Domnul Dumnezeu!!!!!! Pana si profu a ramas mut pentru cateva clipe crezand poate ca tipul e un obsedatJ)


Profa de Latina printre Caesar , Brutus si altii i-a zis Cristinei ( gurita) :’’ fata , abstinenta dauneaza!!’’ Asta a fost chiar duraaaaaaaa.


Asa , eram noi in pub cand vine si Andra si bea un shot. Cei de la bar fiind profound impresionati de volumul gatlejului ei i-am mai dat unul gratis.Cand am vazut am vrut si noi doar ca nu auzeam pana la andra asa ca l-am chemat pe Sandel si i-am zis clar : vreau si eu 3 d’alea , orice ar fi! Nici nu a ras=))




9 comentarii:

elly spunea...

=))))) din nou steti nebuni :D :))))

Kiddie spunea...

Deci tocmai mi-am amintit și eu de faza asta cu Johnny și am murit de râs , cât de tare a fost zău dacă nu :)))

Și faza aia cu :)))))) floraru și maitreyi :))) :)))) vaaai ce tare a mai fost, m-am prăpădit de râs și acolo :)))) :)))

să nu uiți să adaugi faza cu profu de desen de azi ( 1 martie ) :)))) : Domnișoară dar tu chiar arăți bine la ceo 16 ani ai tăi!
=))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))) că prea tare a fost.

oricum, astea „este” perle d`alea originale și direct de la sursă b-)

așteptăm noul rând :))

julie spunea...

tu nu poti sa taci? =))

pai sa avem un nou rand trebuie sa mai scoatem perle:))

Cristina Mira spunea...

Draguta, dar cred ca ceea ce ne pov profu de engleza e mult mai tare decat ceea ce ai scris tu. Adica, poate mult mai mult :D si app, nu te mai lua de mine cu geografia, chiar eram atenta :)) mereu sunt.

julie spunea...

da dar alea nu sunt perlele noastre. si ok , iti place geografia. Nu am zis nimic de rau:D

Cristina Mira spunea...

asa nici alea de la dirigu n-ar fi ale noastre :)) ma rog, alea sunt dedicte noua :))

Steve spunea...

am facut eu cu john un show la meg... trebuie sa scriem replicile alea pe o foaie sa fie postate

julie spunea...

pai nici alea de la sfarsitul caietului de mate nu au ajuns la mine , deci vorbesti degeaba:)

xoxo spunea...

foarte tare:)) fostul meu dirig ii facea pe baieto dobitoci, marlani, carlani(berbeci) etc.