miercuri, 24 iunie 2009

Leapsa

Leapsa preluata de la Unguru' cu mare ..curiozitate:D

1) Ia cartea cea mai la indemana, deschide-o la pagina 18 si scrie al patrulea rand.
"...copaci dezgolite.Ann isi blestema fustele lungi"(Alan Gibbons-Legiunea Vampirilor)

2) Fara sa verifici, cat e ceasul?
20.41

3) Verifica.
21.02

4) Cum esti imbracat?
pantaloni scurti(ce numesc eu scurt) si tricou:D

5) Inainte sa raspunzi la chestionaru' asta, la ce te uitai?
La stiri cu bro.

6) Ce zgomote auzi in afara celor produse de calculator?

Vantul.

7) Cand ai iesit ultima data si ce ai facut atunci?
Am fost la biblioteca pe la 18.00

8) Ce-ai visat azi-noapte?
Ca imi intrau castile in cap:(.

9) Cand ai ras ultima oara?
Acum 2 minute,glume..

10) Ce ai pe peretii camerei in care te afli?
4 evantaie,un cd,un tablou cu ai mei(e genial) o icoana(bleah) si o chestie de la Sibiu..

11) Daca ai deveni multimilionar peste noate, ce ai cumpara prima data?
un iphone si un laptop:D

12) Care-i ultimu' film pe care l-ai vazut?
acum 10000 de ani,Titanic.

13) Ai vazut ceva neobisnuit azi?
vara-mea mi-a dat voie sa stau la ea la pc singura:D.

14) Ce parere ai despre chestionaru' asta?
e..ca o chestie care nu mai stiu cum se numeste:)

15) Spune-ne ceva ce nu stim inca.
am obsesii:)

16) Ce nume i-ai da fetei tale?
Sara Alexandra
17) Dar baiatului tau?
Tudor Andrei

18) Te-ai gandit deja sa locuiesti in strainatate?
mda..oarecum:)

19) Ce ai dori sa-ti spuna Dumnezeu cand intri pe Portile Raiului?
ba' da multa imaginatie ai..=)).

20) Daca ai putea schimba ceva in lume, in afara de politica, ce ai schimba?
pe mama:-?

21) Iti place sa dansezi?
nu chiar...adica dansez la mine acasa si atat..

22) George Bush?
ce e cu el?

23) Care a fost ultima chestie care pe care ai vazut-o la teveu?
Stirile de la ora 17.00

24) Care-s cei patru oameni ce ar trebui sa preia chestionaru' asta?
oricare 4;)

3 comentarii:

elly spunea...

e sooper tare ,,leapsa'' asta
:X

mia plaqt faza cu blestematul fustelor lungi:))=))

Anonim spunea...

Leapşa asta e prea tare.

Cred că de-aia am luat-o şi eu :)

Joc de nuanţe spunea...

asa as raspunde si eu la intrebarea 20. :|