luni, 22 iunie 2009

muzica

am 3 intrebari:
  • ce e muzica?
  • de ce asculti muzica?
  • cand asculti muzica

ai avut vreodata probleme cu tipul de muzica pe care il asculti?eu da,de exemplu,asta iarna ascultam muzica din aia ''tare''(care imi place)..ei ,acum de la caldura am inceput sa ascult cea mai comerciala muzica ever.adica..a stat televizorul meu pe kiss si u cat lunile astea cat nu a stat de cand il am.
cocluzie:vreau cele mai extraordinar de mega ascultate melodii din playlist-ul vostru:D
ps:nu mai scriu cu diacritice sau cu litere mici/mari ca afara tuna si imi e ca raman fara curent:D

4 comentarii:

Grațiela spunea...

Da... mereu am probleme cu muzica. Uite, in clasa a 8a de exemplu... ascultam numai "grohaieli ale unor neonazisti" (citat din tata), intr-a 9a m-am cumintit s am inceput sa ascult cam tot ce se putea (in fine, mereu am fost no manele)... intr-a 10a... am inceput sa ascult mult rapp si muzica d-asta comerciala... kiss like... si pasiv. Cand am simtit ca mi-a picat lumea in cap... am inceput sa ascult numai hip hop..dar la greu.
Totusi, asta generalizat.Acum, cred ca muzica se asculta in fuctie de starea de spirit si de personalitatea fiecaruia... dar tot fara manele :)).

The Fat One spunea...

Deci, cu muzica n-am avut probleme mari...decat atunci cand fortam boxele la maxim >:) Vreau sa zic [,] ca ai mei niciodata nu mi-au comentat in privinta muzicii pe care-o ascult (si ascult orice de la hip-hop la dubstep, mai putin muzica comerciala si manele) pentru nu le-am dat motiv. Sigur, daca ascultam System Of A Down si KoRn sau Kazi Ploae si Armada cu volumu' dat la maxim, iti dai seama ca sareau toti cu gura pe mine. Norocul lor ca ii respect si nu vreau sa-i enervez >:)

PS: Si faptul ca mama e rockerita a avut ceva influenta asupra mea.

elly spunea...

eu st deschisa la muzica;) ascult doar ce imi place foarte mult de la hard rock pana la urme de manele:))

Anonim spunea...

He - he. Nu prea am probleme cu muzica, în acest gen... Adică, eu ascult mai multe genuri de muzicp, şi niciodată nu m-am axat pe un singur gen . Deşi , ca să fiu sinceră, am încercat. Dar nu a avut niciun rost, nu pot să ascult doar un gen de muzică [ la un moment dat devine cu adevărat plictisitor ] . Cred că fiecare gen are ceva aparte, ceva al lui , şi de aceea merită 'experimentate' toate aceste genuri. De exemplu, în ultima perioadă am ceva pentru metal - rock [ sau aşa ceva ] şi pentru hip-hop-ul românesc. Dar asta nu a însemnat că nu am mai ascultat şi altceva, din contră. Am ascultat de toate, chestia asta este trecătoare.

În fine , muzica este o artă şi , ca în toate celelalte arte, nu toată lumea ştie să o aprecieze cum trebuie, sau măcar puţin. În fine, depinde de persoane, de gusturi şi de viziunea lor.