vineri, 19 iunie 2009

Mama ei de munca

Nu cred ca mai are rost sa zic ca postez de plictiseala.Azi am stat toata ziulica pe mess si nu mi-am miscat fundul de pe scaunul asta!!
Ma gandeam sa zic despre secretare dar a zis deja cineva despre ele(totusi o sa comentez un pic).
Atunci o sa zic despre muncitorii astia din casa mea..of doamne! In primul rand sunt aici de 2 secole(mai exact din iarna) si lucreaza..nu stiu exact cum dar dureaza cam mult si eu m-am cam saturat de ei.Nu mai zic ca imi ocupa baia si in curand o sa am probleme cu vezica!!Primul avea o problema cu asortatul.Vroia sa avem gresie roz si faianta galbena:)),defapt cred ca ar trebui sa plang.Al 2 lea se misca cu viteza melcului,a ochilor mortului,a luminii in bec stins..etc.Asta ultimul e prost!ii zicem sa se duca sa ia o usa,ii spunem noi nuanta,dimensiunile,tot..e se duce omu',vorbeste cu aia si ia o usa cu 15 cm mai mare!de schimbat nu mai putea sa o schimbe si atunci a venit cu minunata idee:''o taiem''!(usa)!Cum ba tu,''meserias'' sa te gandesti sa tai o usa?!??
Cat despre secretare...celor de la mine de la scoala le trebuiesc ..24 de ore sa semneze o adeverinta:))sincer,vreau sa le spun ca..ar trebui sa-si mai miste naibii fundul de pe scaunele alea ca s-au facut cat China!! sper sa le creasca salariul;)

11 comentarii:

Iulia I. spunea...

Doar 21 ore ???
Uimitor; la mine la scoala e vorba de saptamani si nu mai vorbesc ca atunci cand intri trebuie sa treci proba de foc sau prin etapa botezului: perdeaua de fum de tigare te obliga sa fii scurt [ca si elev] in explicatii si sa pleci sperand ca au inteles cat de cat ce sa faca cu actele aduse XD.

julie spunea...

ohoo..astea nu prea fumeaza in scoala.

The Fat One spunea...

Intrebare: Sa le mareasca salariul pe masura fundului??? N-ar avea scoala atatia bani sa le plateasca :)) Revenind la ale noastre: secretarele imi displac doar din cauza sictirului pe care-l afiseaza din momentu' in care deschizi usa si din cauza grandomaniei de care sufera mai nou toate doamnele din spatele ghiseelor/tejghelelor.

Iulia I. spunea...

Iti invidiez scoala - secretarele nefumatoare XD.
Dar cel putin la noi sunt amabile :)))

Grațiela spunea...

=))))))) Buni muncitori, buni! :)))))

Denisa spunea...

stiu unde este alexandria:">.

Denisa spunea...

"tu cel putin nu ai invatat materia la rom."?!
ce ai vrut s zici?!

Denisa spunea...

he.bravo lui:))
deci tu stii oarecum materia ptr.bac.:">
:D

Denisa spunea...

nici eu.8->
tot ce vreau e sa fiu iar boboaca.bine ca si acum sunt ca N-am inceput scoala.d dar...mai avem 3 ani.:D

Denisa spunea...

mda.corect:">
eu am iesit.:p
hug.>:D<
nb.

elly spunea...

:))

la noi doamna secretara a fost cu nijte pregatiri de nunta;))

dar xcum in ceilalti ani a fost destul de eficienta;)

si xcum funny k de obicei:*