marți, 9 iunie 2009

promovez lectura!

Este un concurs pe tamada.ro potrivit căruia trebuie să scriu despre lectură,despre o carte sau despre toate cărtile citite de mine.

Idiotul.Asta e ultima carte citită de mine. E o carte ...specială.Se vede că e scriere rusească.E adevărat că începe tot într-un tren  şi  nu e prea promiţătoare în primele pagini dar merită,zău,merită să fie citită!Autorul,Dostoievski ştie cum să facă apel la boala personajului principal,idioţenia,pentru a-l pune în valoare.Totuşi,pe parcursul cărţii prinţul Mîşkin dovedeşte că e mult mai inteligent decât colegii lui de aventură,toţi cei din lumea bună a perioadei fiind mult sub nivelul cunoştiinţelor lui şi că boala nu îi afecta de fapt creierul...Personajul principal al scriitorului rus are o personalitate complexa şi o relaţie deosebită cu societatea uimind prin priceperea lui.

Recomand aceasta carte atunci când ai un drum lung!

20 de comentarii:

The Fat One spunea...

E un lucru bun ca si tu promovezi lectura :P E bine de stiut ca lectura mai e promovata si de altcineva in afara de obisnuitii zoso &co.

elly spunea...

:D

imi plc de ideea ta:p

si cartea suna promitzator:-?

:D

elly spunea...

e bn mah k ink se mai gandeste cnv la chestiile astea in ziua de azi:p

caritabila de tn:X

Anonim spunea...

lectura 8->

valy spunea...

e fantastica ideea ta:*

Anonim spunea...

Ce ideei mai ai si u Ily e f tare :*:*

Anonim spunea...

culto:>:>
in sfarsit cineva care se mai gandeste si la asta;)

Denny Y spunea...

ZZZZZZZZZzoper thare blog-ul...idei hazili si nu ma mir evident k aiki e capul lu iliNNkk((:X:X))

Kiddie spunea...

LOL, mi-a plăcut atât de tare ce ai scris încât m-ai făcut curioasă. Când te-am văzut cititnd cartea , recunosc, numele cărţii mi s-a părut interesant dar nu mă aşteptam să fie aşa de spectaculară pe cum o descrii tu [ cartea ] . Hmm, poate o voi citi şi eu, până atunci cuvintele scrise de tine au fost faine, le-ai ales ' cum trebuie ' ca să zic aşa.

Buun că mai citim şi cărţi!

Ale spunea...

Dragut. [iar ai scris mult O.O]

julie spunea...

asta e mult?

Ammy spunea...

sOoper

:X

cool idEe

o->

Anonim spunea...

Profa noastra de romana l-a pus pe unu sa citeasca idiotul si dupaia ne-a mai povestit ceva despre carte..Na e draguta.. poate o s-o citesc:-??

Anonim spunea...

Hmm chestia e ca nu prea am citit carti asa multe la viata mea am citit doar ce ne punea sa citim la scoala :)) in rest nu ma impac cu cartile si app nice blog ;))

Anonim spunea...

Interesant

Unknown spunea...

interesant si cute ^^

Anonim spunea...

foarte frumos. uite ca si minorii mai citesc in ziua de astazi (contrar opiniei generale ca tineretul e interesat doar de sex, droguri si violenta.
ei bine, iata pe cineva cu preocupari culturale. bravo!

Iulia I. spunea...

Eu nu am citit aceasta carte, dar se afla pe lista din vara asta.
Intai imi termin lecturile legate de vampiri si apoi ma ocup de lectura serioasa si literatura clasica ruseasca.

julie spunea...

tuailigt?

Iulia I. spunea...

Nope ;)) [vei citi in partea a doua, dar mai bine iti spun de acum]:
Dracula
Contesa Dracula
Anne Rice
Mda ...si Twilight, dar nu pot spune ca m-a impresionat
Colectionarul de istorie
Domnisoara Christina - M.Eliade
Stapanul Umbrelor
Vraciul- Joseph Delaney