miercuri, 15 iulie 2009

caldura

E cald! E foarte cald! Daca saptamana trecuta a plouat intruna, saptamana asta e prea cald.A fost shimbarea prea brusca..de la inundatii la..aproape seceta:( Am vazut ca pe aproape de Brasov au cazut niste case din cauza apelor venite de pe munte.De fapt,ce zic eu? si ''la noi in sat'' au fost cateva case inundate. Acum 7 zile ii injuram pe aia de la meteo ca au zis ca o sa fie seceta:''Unde va e ba seceta?''. Acum murim pur si simplu de cald. Temperaturile au crescut prea repede. De la 27 la 37 de grade in cateva zile si faptul ca e pamantul inca umed e si mai rau.Parca ies aburi de jos si ne asfixiaza. Nu credeam ca o sa zic asta vreodata dar...vreau din nou ploaie! Vreau ploaie desi nu a fost curent vreo 24 de ore,vreau sa aud din nou cum curg picaturile la streasini si sa fiu sigura ca afara va fi respirabil:(( Vreau sa treaca ziua mea si sa vina toamna!

6 comentarii:

Iulia I. spunea...

"Don't stop the rain" :))
Eu nu vreau ploaie.M-am saturat pur si simplu.Ma simteam ca si eul liric in poezia lui Bacovia, "Lacustra":mucegaita, imbibata de apa si plictisitaaaaa.
:))))

The Fat One spunea...

Recunosc, imi place si mie cand ploua, dar tot la fel imi place fiecare anotimp asa cum e... Imi place vara secetoasa si fierbinte, imi place toamna ploioasa, iarna extrem de rece si primavara blanda, cand totul renaste.
Oricum, caldura asta e un chin pentru mine zilele astea, ca lucrez in plina bataie a soarelui.

julie spunea...

iris:cam asa eram si eu dar parca e mai bine cu putinica racoare :)


unguru:nu e minunat?:))

Grațiela spunea...

Ai vrut seceta :> :))...

Let it rain, let it rain... :))

Alexandra-Ioana Bohan spunea...

Şi eu vreau să plouă, să se mai răcorească puţin. E prea cald..

julie spunea...

si a plouat putin aseara:X daca mai are cineva dorinte sa mi le zica:D