vineri, 10 iulie 2009

Scenarii

Scenariile filmelor de groaza sunt o parte de-a mea mai ciudata(aproape la fel de ciudata ca obsesiile pentru chinezi, freehugs sau LA/Miami Ink). E cam paranoia chestia asta dar ma bantuie de vreo 2 ani..hrr!
Deci:
1) Eu la mine in camera. Se deschide un dulap si de acolo sare un mort! Mortu' era de treaba dar totusi eu ma sperii asa de tare ca lesin. Sunt gasita dupa cateva ore de ai mei care normal nu ma cred..


2)Eu la mine in camera in fata calculatorului,apare un criminal platit de cea mai mare dusmanca a mea(probabil Adelina) cu un cutit in mana. Cutitul era deja murdar de sange. Apoi il infige in spatele meu si il rasuceste...nu am apucat sa-mi imaginez si cum o sa fiu gasita..


3)La mine in casa,mergand ca de obicei cu privirea in jos pana la o oglinda. Cand am ridicat privirea am vazut in oglinda un schelet care sare pe mine si ma sugruma. Ar mai fi varianta in care eu intru la mine in camera si gasesc scheletul in pat.


4)Fantomele si strigoii care imi sug sangele(ca niste vampiri..)


Ati putea zice sa nu ma mai uit la filme de groaza dar zau NU MA UIT !! Abia daca am citit o carte mai scary..

6 comentarii:

The Fat One spunea...

Eu unul rad la tot ce inseamna horror din ziua de azi... Pur si simplu mi se par niste comedii negre si nicidecum filme de groaza in adevaratul sens al cuvantului. Mai repede ma sperie un film de Hitchcock decat un film de Rob Zombie.

Iulia I. spunea...

Imi place punctul 4.
Ador tot ce e legat de vampiri 'n' stuff

Geo spunea...

Hrr :)) Coşmarurile mele sunt mult mai... puţin scary.

julie spunea...

unguru'@ culmea,eu nu ma uit la filme

iris noir@ eu mor de frica numai cand aud de ei desi in cimitr nu mi-e frica


geo@ poti sa te simti fericita!

The Fat One spunea...

Eu numa' acuma realizez ceva: ca tu la punctul 3 ai scris ca ti-e frica de scheleti. Cum Dracu' sa-ti fie frica de niste oase ambulante? :)) Sincer, mai bine bagai ceva cu zombie la 3 :P

julie spunea...

pai daca imi e frica de scheleti..