joi, 30 iulie 2009

Leapsa

Am luat leapsa de la iris noir
va merge mai departe la oricine(deehh..lumea e plecata:))
si nu a fost deloc usor!

1.Am nume foarte foarte romanesc
 2 .Am prenume naspa
 3 .Dar mi se zice ili:D
 4 .Am casa la tara
 5 .Iubesc animalele
 6 .Am 4 caini
 7 .Stiu sa calaresc
 8 .Si sa inot
 9 .Imi plac mai mult caldura decat frigul
10. Nu-mi plac copii(cu exceptia Karlitei)
11. Nu inteleg de ce trebuie sa faci nunti pompoase
12 .Si de ce trebuie sa semnezi o hartie
13 .Imi place sa desenez
14 .Proful de desen mi-a zis ca n-am exercitiu:-s
15 .Imi place sa fac poze
16 .Si sa cant:))
17 .Imi place sa merg in vacanta in orase
18 .Nu-mi place la mare
19 .Nu-mi place bucurestiul
20 .Si nici orasele prea muzeu
21 .Stau pe net mult
22. Am parul scurt
23 .Nu inteleg de ce femeie=par lung
24 .Nu inteleg cam multe
25 .Nu imi e frica de injectii
26 .In caz de urgenta as fi in stare sa fac una
27 .Vreau sa mor linistita
28 .Si destul de tanara (60-70 ani)
29 .Ascult toate genurile de muzica
30. Mai putin manelele,populara si house
31 .Am zis deja 30 de lucruri despre mine
32 .Nu sunt prea sociabila
33 .Uneori chiar salbatica
34 .Si cam baietoasa
35 .Nu imi place sa cunosc oameni noi
36 .Am 2-3 prieteni si ii am de cand ma stiu
37 .Nu prea zic ''multumesc'',''te rog''
38 .Si tata zbiara ca nu zic
39 .Abia astept sa fac 18 ani
40 .O sa am masina mea
41 .Si la 19 ani o sa plec la facultate:)
42 .Si sunt o fire cam retrasa
43 .Dorm mult
44 .Nu imi mai place inghetata
45 .De obicei am multa energie
46 .Ador sa stau si sa ma uit la nori
47 .Si sa ma joc cu Karla
48 .Tocmai am facut o cacofonie dar nu e vina mea
49 .Nu cred ca voi gasi 99 de lucruri despre mine
50 .Nu mi-a parut rau ca a murit MJ
51 .Nu ma uit la filme pentru ca nu pot stau atat in acelasi loc
52 .Nu concep sa fiu dependenta de ceva
53 .Mananc cam putin
54 .Si sunt cam slaba
55 .Dar nu fac mare lucru pentru asta
56 .Imi place ciocolata
57 .Sunt rac
58 .Imi iubesc ziua de nastere
59 .Nu imi place sa-mi serbez ziua de nastere cu lumea acasa la mine
60 .Nu fac cinste de sf Maria
61 .Desi zic multora ca ma cheama Maria
62 .Imi plac cadourile
63 .Dar nu prea stiu sa aleg
64 .Stau o saptamana in magazine pana aleg ceva
65 .Nu stiu sa primesc cadouri
66 .Am un tic cu degetele
67 .Nu sunt superstitioasa
68. Ma uit la spioanele,h2o si ce-i cu Andy
69. Tocmai mi-am molipsit mama
70. Si acum am un picior bushit dar pare sa se simta mai bine
71 .Cred ca nu toate hainele de firma sunt de bun gust
72 .Si am un exemplu chiar in clasa:))
73 .Nu pot sa stau certata cu cineva pe care il vad zilnic
74 .Injur uneori
75 .Am o problema cu urechile,nasul si ochii
76.  Mi se pare ca o fata TREBUIE  sa aiba unghii frumoase
78 .Partea preferata a corpului meu e gatul
79 .Si am o alunita tare pe barbie
80 .Uneori uit ce vreau sa zic
81 .Nu pot sa merg tocuri
82 .Nu mai colectionez nimic
83 .Dimineata prefer sa mai dorm jumate de ora decat sa ma machiez
84 .Imi plac taberele
85 .Anul asta am ratat-o ca am fost in Franta
86. Ma bucur ca fac parte din ultimele banci
87. Nu prea raspund la telefon
88 .Si atunci cand o fac vorbesc 2 secunde si inchid
89 .Nu prea zic pa
90 .Nu am inteles de ce mama trebuie sa ma trezeasca in halu' ala
91 .Nu imi place sa ma intrebe cineva des ce fac
92 .Cand fac ceva imi place sa fiu singura
93 .Ador sa descopr singura greselile
94 .Urasc cand profii comenteaza lucrarile in clasa
95 .Ma plictisea ora de logica
96 .Dar cea de enegleza imi place
97 .Sunt cam timida
98 .Imi place sa merg pe jos
99. Tocmai am reusit sa zic 99 de lucruri despre mine


Alleluuuiiaaa!!!

9 comentarii:

Iulia I. spunea...

Semanam :>
Si da: de ce profii simt nevoia sa comenteze lucrarile in clasa :| ma streseaza :|

The Fat One spunea...

Nu am destulă răbdare încât sa completez leapsa asta.

julie spunea...

iris@ eu ti-am zis ca semanam..

unguru@ pai daca tot stau in casa...

ContraPunct spunea...

Tu nu trebuia sa o dai mai departe? :D

Ili, vezi ca mai ai si greseli pe acolo, dar nah, 99... se intelege :)))

julie spunea...

anida,sa o ia( pe ea,leapsa) cine vrea ca deeeh
greseli?hmm...zi-mi ca mi-e lene sa citesc toata aia..

elly spunea...

love love love:x

Denisa spunea...

cata rabdaree:d

Anonim spunea...

ii cam plictisitoare viata ta , nas vrea sa fiu in locul tau, nu semeni deloc cu mn ,ssssuuuuuuuuuuppppppeeeeeeeeeerrrrr nnnnnnnnaaaaaaaaaasssssssppppppaaaaa

julie spunea...

vai imi sa plang:))