marți, 28 iulie 2009

REVOLTAAAA!!!

Deci urasc aceasta melodie!-undeva in Balcani..
In primul rand pentru ca are niste versuri de toata jena,rime pe care si un pusti de 4 ani le poate compune,linia melodica e aiurea rau iar videoclipul e praaaaf!!! De exemplu ''Tradati in Dragoste e regizat cu noi nu-i loc''-nu e loc pentru ce? Eu nu am inteles ce e cu versul asta,nefiind singurul atat de metaforic si plin de figuri incat eu sa nu-l inteleg-pe naiba!
Iarasi,de ce sa ai un cantec in romana si refrenul in engleza? sa fim serios,se vede ca nu e cine stie ce vorbitor de engleza,se vede ca nu are pic de accent,pic de placere de a vorbi in engleza.
In fine,nu aveam nimic impotriva celor care asculta melodia asta,gusturile nu se discuta.Stiu ca si altii comenteaza pe baza gusturilor mele muzicale si mai bine ma abtin daaar a venit intr-o zi la mine papusica mea:X:x si a inceput sa cante ...Baaa,gunoaielor,voi nu ii bagati in cap unui copil de 5 ani asa ceva!!Clar?Adica papusica mea imbracata in roz,educata,sociabila,desteapta nu o sa fie prostita de voi . Nu va mai tineti frate rajnitele telefoanele la maxim cand ascultati melodia asta-s-au inventat castile(aleluiaaaaaaa).Nu ma intereseaza ca va place,nici eu nu am dat muzica la maxim sa o ascultati voi,vreti-nu-vreti...
Si,la urma urmei,puya nici nu e mare scofala...

7 comentarii:

Iulia I. spunea...

=))))
Mi-au dat si lacrimile de ras.
Cum iti permiti, miss, sa distrugi printr-un articol, hitul verii [fara numar fara numar] !!?!!
=)))))
Doamne cat pot detesta si eu melodia asta; dau de ea peste tot: in autobuz, la televizor, la radio, pe net, pe strada :| ma omoara :|
E atat de ... expirata :|

julie spunea...

:)) ahhh...au distrus copilu'

~Alexandra~ spunea...

Şi când te mai gândeşti că va câştiga nu ştiu câte premii la Romanian Top Hits. >:P
Trebuie să-mi iau nişte dopuri pentru urechi când mă duc la concert:))
Mai nou a apărut un nou hit tot de-al lui...Change sau ceva de genul se numeşte.:P

The Fat One spunea...

Puya nu a fost intotdeauna atat de penibil... Dar cum se intampla cu majoritatea cantaretilor, si el a dat-o in foamea de bani (ironic, nu?). Penibila incercarea lui de a maneliza hip-hopu' cu jegu' asta de piesa.

Grațiela spunea...

De fiecare data cand merg cu ai mei cu masina si e pe radio... e imposibil sa nu asist la o isterie a mamei in legatura cu "melodia" asta. Dar e regula. Mereu schimba postul i injura cand aude asta:))...
Intr-adevar, e idioata piesa.

Alexandra-Ioana Bohan spunea...

Personal, am ajuns la saturaţie cu melodia asta. Ok, sunt de acord, le zice "pe bune", dar.. ar trebui s-o lase mai moale. Eu am încetat să "mă dau în vânt" (deşi n-aş spune chiar că m-am omorât cu melodia asta) în momentul în care am văzut că toţi cocălarii şi toate piţipoancele -mari fani guţă, salam, peşte s.a.m.d- "s-au dat pe Puya". Groaznic!

julie spunea...

alexandra-auzi,mai ia si premii

unguru-stiu ca nu a fost asa rau

verdeata-si ai mei fac la fel,ar prefera o christina aguilera:))

alexandra-pai nu e prea diferita de o melodie a lui Guta:))