joi, 2 iulie 2009

Tot eu!

Hei..schimbare de ''look'' pe blog:D
Ma saturasem de negrul ala atat de..negru.Ma enerva ca nu se vedea bine scrisul si imi tipa lumea in cap ca unii mai poarta ochelari(de parca eu nu as sti) si nu se intelege..
Plus ca era atat de negru ca orice pata de culoare iti sarea in ochi asa...vulgar.Am revenit la alb,stiu ca a mai fost o data alb dar mai combin si eu,oricum nu am prea multe posibilitati pe blogspot,mna..
Acum alb-visiniu(heii.Rapid ruleaza rula),scrisul tot gri..Mna,deocamdata imi place:D

5 comentarii:

Iulia I. spunea...

Imi place schimbarea ... e mai multa lumina pe blog :)))
Sa-ti traiasca si la mai mare [sa inaugurezi skin-ul :>]

The Fat One spunea...

Idem Iris Noir. Parca e mai placut sa citesti "pe lumina" :P

elly spunea...

:))

si pe mn ma km incomoda la citit:d

xcum e bn asa:X

julie spunea...

aha...da' nu mi-a dat nimeni cu ,cotul

Grațiela spunea...

Sunt rapidista :)>-

Am sa raman vesnic acel copil unic melancolic acid cu gropite-n obraji indragostit de Rapid. Sfarsit. <3